Contact

Voordat je contact met ons opneemt vanwege een vraag of probleem, bekijk eerst de 'Veel gestelde vragen'. Mogelijk wordt hier je vraag al beantwoord.

Veel gestelde vragen Bekijk alle

  • keyboard_arrow_downHoe kan ik mijn gekochte voucher laten verzilveren?
    Wanneer je je voucher wilt gaan gebruiken, zul je deze door het bedrijf waar je de voucher hebt gekocht, moeten laten verzilveren. Het desbetreffende bedrijf scant de QR-code of voert handmatig uw boekingscode in het systeem van FryskeMiel. Hierdoor is uw voucher verzilverd.
  • keyboard_arrow_downWaar kan ik mijn gekochte voucher terugvinden?
    De voucher die je hebt gekocht wordt direct verzonden naar je opgegeven e-mail adres. Mocht je deze toch kwijt zijn geraakt, dan is er altijd nog de mogelijkheid je voucher te downloaden op de pagina 'Boekingen' in Mijn FryskeMiel. Log in om je boekingen te bekijken.
  • keyboard_arrow_downKan ik mijn gekochte voucher terug omruilen voor contact geld?
    Nee. Het is niet mogelijk de voucher terug om te ruilen voor contact geld.
  • keyboard_arrow_downHoe moet ik reserveren als dit staat aangegeven op mijn voucher?
    Als er op je voucher staat vermeldt dat je moet reserveren, neem dan contact op via het e-mail adres of telefoonnummer dat op de voucher staat.
  • keyboard_arrow_downHoe kan ik mijn bedrijf in Friesland aanmelden?
    Als je je bedrijf (gevestigd in Friesland) wilt aanmelden op het FryskeMiel platform, kan dat via het registratieformulier voor bedrijven.
  • keyboard_arrow_downHoe kan ik mij als klant aanmelden?
    Als je een voucher wilt kopen op het FryskeMiel platform, zul je een klantenaccount moeten aanmaken. Dit kan via het registratieformulier voor klanten.
  • keyboard_arrow_downZijn er kosten aan mijn bedrijfsaccount verbonden?
    Ja, op ieder type bedrijfsaccount zul je 0.25% van de gemaakte omzet via het FryskeMiel platform moeten afdragen. Bekijk de pagina prijzen voor een duidelijk overzicht.
Contactmogelijkheden

Er zijn verschillende manieren om contact met Het FryskeMiel Team op te nemen.
Mocht je een vraag hebben of een probleem ervaren, maak dan een support ticket aan.

Lukt het niet een ticket aan te maken, stuur dan een e-mail naar support@fryskemiel.nl met uw vraag of probleem duidelijk beschreven.

Ticketaanvragen worden binnen 48 uur beantwoord en losse e-mail berichten binnen 72 uur.

Ticketsupport

Je kan het snelst worden geholpen als je een ticketaanvraag doet. Vul hieronder het formulier in.

Adresgegevens

Burmaniastraat 2
8911DJ Leeuwarden
Friesland, Nederland

Bedrijfsgegevens

FryskeMiel is onderdeel van Wair2 B.V.
KvK 67734634
BTW-nummer op aanvraag